Prīts Pekarevs (Priit Pekarev) Holm Bank strādā jau divus gadus kā privātbanku nodaļas vadītājs. Šis amats dod Prītam iespēju pašam rosināt tādu pakalpojumu izstrādi, kas iepriecina klientus, veicina tiešo pārdošanu, turklāt dod pienesumu uzņēmuma panākumu kaldināšanā, jo Prīts ir vizionārs, kas palīdz bankai attīstīties teju virsskaņas ātrumā.
"Es savulaik pievienojos Holm, jo banka bija maza, taču apņēmības pilna konkurēt ar mūsdienu top spēlētājiem. Man tas automātiski nozīmēja, ka priekšā ir daudz darba un neapšaubāmi arī ne mazums aizraujošu brīžu. Mani virza "neispējamās misijas" līmeņa izaicinājumi un es patiesi ticu, ka nav tāda jautājuma vai problēmas, ko nevarētu atrisināt," saka Prīts, kuram piemīt novatorisks un pārliecinošs redzējums.
Tas viss ir atkarīgs no domāšanas veida
"Savā darbā es vienmēr pieturos pie noteiktiem principiem un cenšos saprast veicamo darbību patieso mērķi. Pavisam vienkāršs piemērs – vai cilvēkam vajag urbi vai caurumu sienā? Un vai tur vispār nepieciešams caurums vai tomēr varētu derēt arī cits risinājums... Manā izpratnē pastāv būtiskas atšķirības starp dažādām problēmu risināšanas pieejām, un tas ir arī mūsdienīgu inovāciju pamatā,” savu domu gājienu skaidro Prīts.
"Domājot par aizdevuma produktiem, klienta faktiskā vajadzība ir nevis pats aizdevums, bet gan tas, ko ar aizdevuma naudu var izdarīt. Kredīta noformēšana drīzāk ir apgrūtinoša blakusparādība, kas pati par sevi nav patīkama un ideālajā gadījumā no tā varētu izvairīties vispār. Balstoties uz šo principu, Holm Bank produkti nākotnē varētu piedāvāt pilnīgi nevainojamu klientu pieredzi. Šodien tās ir uzraugošo iestāžu prasības, kuras bankām ir jāievēro, kas būtiski apgrūtina klienta pieredzi. Tomēr, no juridiskā viedokļa raugoties, ir iespējams radīt tādus inovatīvus risinājumus, kas atbilstu juridiskajam regulējam, taču ir tam ir jāpieiet gudri,” stāsta Prīts.
Nevainojami ērta klienta pieredze
"Ideālajā gadījumā klienta ceļš noritētu šādi: jūs ieejat veikalā, izvēlaties vajadzīgo preci, atverat Holm lietotni, nofotografējat produktu, paņemat pirkumu un izejat no veikala ar jau veiktu un apstrādātu pārskaitījumu uz veikala īpašnieka kontu,” iztēlojas Prīts. "Vai arī, domājot vēl soli tālāk – kāpēc mums nekustamo īpašumu platformās nevarētu būt funkcija, kurā filtrēt īpašumus, kurus varu iegādāties ar Holm Bank palīdzību? Kad lēmums par pirkšanu ir pieņemts, atliek tikai izvēlēties tuvāko brīvo laiku notāra kalendārā,” Prīts ļaujas ideju lidojumam.
"Ir skaidri redzams, ka pat tā saucamie Big Tech jeb lielo tehnoloģiju uzņēmumi izrāda pastiprinātu interesi par finanšu pasauli, un ar viņu rīcībā esošajām iespējām viss ir pilnībā iespējams. Tas būs aizraujoši. Daudziem uzņēmumiem ir iespēja panākt šādu notikumu un tehnoloģiju attīstību, taču ieguvēji būs tie, kuri spēs uzņemties iniciatīvu un sniegs saviem klientiem labākos iespējamos risinājumus, jo īpaši mainīgajos apstākļos, kādos patlaban pastāv Open Banking jeb atvērtas sadarbības platformas regulējums,” norāda Prīts.
Dažādu biznesa modeļu apvienošana
"Man patīk žonglēt ar dažādiem biznesa modeļiem, mēģinot tos apvienot, lai radītu pārsteidzošas, taču savstarpēji harmoniskas kombinācijas. Ņemsim par piemēru mūzikas straumēšanas platformas “Spotify” atskaņošanas sarakstus. Tāpat kā mūzikas platformas veido atskaņošanas sarakstus, pamatojoties uz klientu klausīšanās paradumiem, mēs varētu izmantot datus, lai izveidotu personalizētus finanšu risinājumus. Sākot ar tādiem aizdevuma produktiem, par kuriem klienti vēl pat neapzinās, ka tie viņiem ir nepieciešami, līdz pat individuāli pielāgotiem atmaksas plāniem. Vai arī iedomāsimies, ka aizdevumu produktu izcenojumi tiek piedāvāti atkarībā no pieejamā abonēšanas formāta – līdzīgi kā “Netflix”. Iedomājieties, ka banka piedāvā fiksētas ikmēneša “pakas”, kuru ietvaros bankas klienti var izmantot visus pakalpojumus bez papildu maksas, neatkarīgi no tā, vai runa ir par aizdevuma izsniegšanu vai citiem pakalpojumu veidiem. Bez šaubām, nākotnē mēs varam aizņemties interesantus biznesa modeļus no citām nozarēm, kurus notestēt ar Holm privātbankas produktiem,” pārliecināts ir Prīts.
Jaunā klientu laikmeta vadīts
"Katra jauna ideja ir jāīsteno, vispirms domājot par klientu. Visinteresantākais aspekts šeit ir jaunākā paaudze, kas kļūs par mūsu nākamajiem klientiem un jau šodien veido aptuveni 40% no visa pasaules patēriņa. Mēs visi zinām, ka Z paaudzes pasaules uzskati ievērojami atšķiras no iepriekšējām paaudzēm, un tas ir jāņem vērā klientu apkalpošanā, kas nākotnē varētu pāriet no reaktīvas klientu apakalpošanas uz proaktīvu. Ir skaidrs, ka tuvojas arvien aizraujošāki laiki! Manuprāt, mums noteikti ir pa spēkam panākt mūsdienu banku tirgus līderus un, kas zina, varbūt pat negaidīti viņus pārspēt,” Prīts izstaro pārliecību un apņēmību īstenot šīs ambīcijas.
Konkurence motivē
"Runājot par tirgus līderiem, es ļoti novērtēju spēcīgo konkurenci, kāda ir Igaunijā. Tā kā pēc savas būtības esmu azartisks, es patiešām novērtēju to, ka ir kāds, ar ko konkurēt - tas palīdzēt uzturēt prāta asumu. Katram tirgus spēlētājam ir sava unikālā pieeja, un dažas no viņu īstenotajām stratēģijām ir patiešām iespaidīgas. Ja mēs būtu vienīgā banka Igaunijas tirgū, es, iespējams, nebūtu pievienojies Holm,” konkurentu stiprās puses novērtē Prīts, taču nekautrējas arī paust atzinību Holm par tās unikālo pieeju.
Ambiciozs darbā un brīvajā laikā
"Lai atpūstos, man palīdz motokross. Ar to nodarbojos jau vairākus gadus, turklāt sezonas laikā aktīvi piedalos arī sacensībās. Tā ir viena no tām aktivitātēm, kur jākoncentrējas tikai uz braukšanu, jo, lecot ar ātrumu 60 km/h, nav vietas domām par to, vai esmu izpildījis kādu uzdevumu darbā vai nosūtījis e-pastu. Šāda līmeņa spriedze attīra manu prātu un palīdz atslēgties no domām par darbu, ļaujot man uzkrāt papildu enerģiju,” savu īpašo metodi cīņai ar stresu un enerģijas rezervju uzkrāšanai atklāj Prīts.
Dzelzavas iela 120G, Rīga, LV-1021
54103053771
+371 286 07070[email protected]
LV54103053771